BRM 200 Bunnik: Best of Utrecht

13-01-2024 @ 09:00 - 22:30

Ooit, lang geleden was er een kleine eigenwijze fietsclub in Utrecht die met een eenvoudig idee voor een fietstocht op de proppen kwam: Rondje Randje Utrecht. Een klassieker was geboren, ware het niet dat het een klassieker was voor de “incrowd”: internet begon net zijn opgang te maken en ritjes werden gedocumenteerd in een clubblad of een persoonlijke excel-sheet. Strava was nog ver in de toekomst.

Fast forward naar covid. De excelsheets staan op een vastgelopen harde schijf, clubbladen liggen op zolder of in de papierbak: inmiddels is het “Strava or it didn’t happen”. Bovendien worden bijzondere fiets-ideeën in no time door de community opgepikt dankzij social media. Zo is inmiddels de Long Term NL Challenge een ingeburgerd begrip, en begon een Utrechtse lange afstandsracer en influencer aan Rondjes Randje van alle provincies.

De aan u voorliggende tocht heeft de pretentie om het mooiste van Randje Rondje Utrecht te vertegenwoordigen. Het is nog winter dus we willen niet te lang in het donker rijden en de horeca onderweg zou wel eens de “Best Of” deze dag kunnen worden. Dat het u wel moge bekomen.

De inschrijving is gesloten.

Datum:
13-01-2024